Eğitimde, Sanatta, Sporda Başarının Adresi

Kılıçkaya Doğa Yürüyüşü 5. Sınıflar (Aralık 2010)

FAALİYET RAPORU

FAALİYETİN

Adı  : Kılıçkaya Faaliyeti

Katılanlar  : Ahmet Yusuf Kaymak, İdris Kaymak, Nilüfer Kaymak, Sude Nur Koç, Kutsal Kıyan, Nurhayat Uzun, Ersen Baykan, Erdem Baykan, Büşra Altan, Talip Altan, Mustafa Özturpçu, Ömer Burak Şimşek, Nurcan Şimşek, Muhammed Zahid Uğurluoğlu, Züleyha Dinç, Zülal Başer, Barış Şafak, Ömer Talha Aydın, Sadullah Aydın, Dilan Şimşek, Beyza.., Hümeyra Saraç, Öznur Doğan, Hüseyin Kılıçaslan

Tarih  : 4 Aralık 2010 Cumartesi, Taraklı / Doğancıl Köyü

Ulaşım  : Özel araç midibüsle sağlandı.

Güzergah  :  Doğancıl Köyü- patika-orman yolundan yayla-orman gözetleme kulesi.

Tedarik :  Bütün ihtiyaçlarımızı Adapazarı ‘ndan karşıladık.

Süresi  :  4-5 saat yürüyüş

Günlüğü :  Okulumuzun 5A sınıfı öğrencileri , velilerinin katılımı ile yapılacak faaliyetimiz için sabah 8’de  Altınova daki okul bahçemizde toplanıp 8’15 te hareket ettik. 9:30 da Doğancıl Köyüne vardık. Muhtar Nihat Amca bizi karşıladı. Kısa bir hazırlık ve tanışmanın ardından Saat 10 da eski caminin yanındaki patikadan yürüyüşe başladık. Faaliyete katılan öğrenciler küçük yaş grubu olmasına karşın güzel bir tempo ile 12 de Gözetleme kulesinin göründüğü yaylaya ulaştık. Kısa bir moladan sonra öğle yemeği için kulenin oraya çıktık. Şiddetli rüzgara rağmen hava oldukça açıktı. Uludağın beyaz zirvesini gören öğrencilerimiz  çok güzel manzara fotoğraflarını çekerek yemeğimizi yedik. Yaylaya kadar köy yolundan sonrasında sağdaki patikayı kullanarak aracımızın yanına ulaştık. Dönüşün farklı bir patika olması çocukların daha aktif olmasını sağladı.

Sitemizde bulunan Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunması Politikamız hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.
atasehir mobilyacilar maltepe mobilyacilar kartal mobilyacilar cekmekoy mobilyacilar sancaktepe mobilyacilar ahsap mobilyalar cafe mobilyasi kafe mobilyasi bahce mobilyasi ceviz masalar cafe sandalyeleri metal masalar kafe sandalyeleri